You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
berpeluh .. haha ..
Tuesday, January 18, 2011 | 1/18/2011 07:04:00 PM | 0 comments


adoiy .. panas , panas , panas ...
hahaha ...
nak tawu aku panas pe ..
panas sebab bawu abeh maen bola .. haha ..
cam laki lak men bola .. tapi ta semestinya pompuan ta ley nak maen bola kan ..?

Ala men bola ney , macam kita bersenam law .. lebih kurang law ..
kan keluar kan peluh .. betul ta .? betul kan , kan , kan .. haha ..
Aku pown bukan da sapa-sapa nak men bola ney .. setakat maen dengan anak menakan aku ja ..
bukan besar lagi .. bawu 4 taun .. haha ..

Buleh kata aku maen dengan budak-budak law ..
haha .. ta ley blah tol an .? keh3 ..

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja