You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
buhsan nya ari ney !!!!
Sunday, January 30, 2011 | 1/30/2011 02:51:00 PM | 0 comments

sooo... cute ... hak3 ...

asal buhsan sangt ari ney .. huhu .. ta tawu nak wt pe .. nseb law blog aku ney jdy peneman .. hehe ..
aku rindu law kt some one , huhu .. 3 hari ta coling-coling aku .. lupa aku da ae .?? huh .!!
aku un buhsan-buhsan ta mo buat keja kolah , dah taw keja kolah tu berlambak-lambak .. ta mo dok wat ..
hehe ..
monyet !!!! malam ney tusyn lak .. adoiyai ! snguh malas untuk aku ketusyn ... haha ..
ayat ta ley blah tu ..
da law , ta taw nak ckp pe .. huhu .. baii .!!

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja