You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
nak ngadu jup ..
Wednesday, January 5, 2011 | 1/05/2011 11:41:00 PM | 0 comments
ak nak ngadu ckit ney blogger-emoticon.blogspot.com . ari 2 ak da bgi pnjm kkulate kt mmbe ak sbb dy nk exam
SPM ..
kkulate 2 bkn ak pnya pown .. ak pown pnjm kt kak ak ..
lma dy pnjm . blogger-emoticon.blogspot.com
pas tu , kemarin dya pas kkulate tuwh kat membe dya ..
so tdy membe dya kaci law kat aku ..
ta pa law .. mase membe dya kaci tuwh aku ta sedar agy yang kkulate tuwh
k0tr kt belkang blogger-emoticon.blogspot.com
pas tuwh aku tgok terkejut aku bab takot kena marah nan kak ak ..
balek-balek aku tanya budak tuwh npa kotor kt belakang tuwh blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com
dya kata memng dah kotor sejak-sejak dya pinjam ..

aku pown pelek law blogger-emoticon.blogspot.com ak ingat aku lupa ..
pas tuwh tady pas kak ak balek keja aku tanya dya ..

dya kata masa dya bagi pinjam tuwh elok agy ta kotor pown
OMLIPS ! blogger-emoticon.blogspot.com

gelabah dah aku masa tuwh .. skunk aku dah ta tawu nak wat pew ..
nak cuci , aku tawu dah ta kan kuar ...

arghhh .!!!! blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

ottokae .!!!!! blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja