You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
ta ley REHAT .!!!!
Friday, January 28, 2011 | 1/28/2011 10:47:00 PM | 0 comments

lame ta update blog .. ngee ~ lama law sangat . bawu bapa ari ..
aduyai , rindu la sama dia .. rindu sangat-sangat ..
lame gile ta msg , dia ada la coling-coling
.. tapi jup je ..
sdey btul la ... :(

tapi dalam sedey-sedey un .. hapy gak sebab ..
aku cuti sekolah .. yaho0 .!! hehe ..
lama gak la sempena TAHUN BARU CINA ney .. betapa gumbira nya aku .. hehe ...
ye ar ta payah mandi awal-awal pagi tuk pegi sekolah .. hee ..

and lagi stu , hapy sebab aku ley msg nan dia .. heehe ..
dia un cuti gak tapi dia balek dari asrama lagi ..
ari selasa ney baru balik , ish ... lambat btol law an .?

dah cuti sekolah lama , keja sekolah pun apa g ..

sama nek dengan cuti sekolah la .. adoiy .. ta ley nak relex-relex ..
clishe betul law .. huhu ..


cikgu aku kata cam ney law ...

antra keja-keja kolah yang paling aku rasa banyak ialah :- cm nota lak aku wat .. hee ..
haa .. antra nya ialah :-

Science ..
Mathematic ..
Sejarah ..
Bahasa Melayu ..
Bahasa Ingeris ..


kan syok cikgu kata cam ney .!!

haa .. tu la antra-antra keja-keja sekolah aku yang kena buat selama 9 hari ..
huh .! ta tawu sempat ke ta .?

rasa-rasa nya sempat kod .. huk3 ...
haa .. sempat-sempat .. haha .. geloNk .!!

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja