You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
terharu ~
Saturday, January 29, 2011 | 1/29/2011 06:14:00 PM | 0 comments


korang nak tau asal aku letak title post aku ney terharu .???
haha .. sebab aku terharu law , bleyh dok tanya lagi an .? hehe ..
sebenar nya aku terharu nan membe sowg aku ney sebab dy cam kenang budi aku ney .. bukan
aku nak kata membe-membe aku yg laen ta kenang budi .. tapi membe sowg ney aku tlong dy ta teqa mana un ..
tlong bnda kcik ja ..

nak tawu dy wat pe .? haha .. dy ucap tengs kt aku lam blog dy .. haha ..
terharu gak la sebab spa-spa yg bce t mesti tertnya-tnya spa ct fatimah tu ..
haha .. kuat perasan juga ak ney .. huhu ..

btw , tengs erk ZULHUSNI .. kalo ang nak tawu tengs sebab pe ..?
hehe .. aku pown ta tau , tiba-tiba aku nak ucap tengs kt ang .. hehe ..

haa .. agi stu , aku hrap ang dengan tyqa kekal ae .?? hehe


ha ney law pic diowang ..

to tyqa n zul jgn mrah ae , klo akak/aku letak pic korang
lam blog ney .? :) peace .!

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja