You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
c0ntest : SAYA SAYANG KAWAN KAWAN SAYA
Tuesday, February 1, 2011 | 2/01/2011 03:28:00 PM | 0 comments
kena tag law .. yup .. ct kena tag ngn kak ira , psal contest 'saya sayang kawan kawan saya' .. hehe ..
sapa yg ta syg kwan an , korang un syg kwn korang .. ct un lagi syg kwn ct .. syg sgt-sgt .. hee ..
nak tgok kwn-kwn ct .. msti nak tgok cntek ke ta kwn ct ney .. btw ct ta kesh cntk ke ta .. jnji setia tol ta .? tpi ct dpt b0nus sebab diowg semua cntek-cntek .. hehe ... nk letak bpa pic ae .? hurmm ,, 4 da la ae .. ct un ta banyak pic-pic diowg ney ,, skit je ..


ney mse form 2 da akhir taun , wt kenangan .!



ney pic ct nan fatin mse dy dtang uma ct



ney lak pic ct nan amyra kt tandas .. hee ..



ney pic ct ngn shuhada
kt surau

2 je , ta byk un pic diowg , haa ... comey-comey kan kwan-kwan ct .. hehe ..
kami ssah senang sme2 .. tapi kdg-kdg ada yg mnyakitkan ati ,,
tapi kami tetap 'kwan'








Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja