You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
seperti mau menagis T_T
Friday, March 25, 2011 | 3/25/2011 08:24:00 PM | 0 comments
ya Allah cubaan apa lagi yang kau bagi dekat aku ney .. ?? T_T huh .. kejadian yang menyedihkan , orang yang ct sayang pergi meninggalkan ct , bukan meninggal , dia tinggal kan ct law .. masa tu , Allah ja yang taw betapa sedey nan patah ati nya ct ney .. ct ta da wat salah apa2 un .. cubaan demi cubaan Allah bagi kat ct an ? huhu .. semalam dia gtaw ct , dia malas da nak kapel-kapel ney .. huh .. dengar-dengar terus sebak je .. air mata nak kuar , ct terpksa tahan , sebab masa tu mak and kak ct ada .. lepas-lepas tu ct masuk bilik je , terus nages .. bangun pagi , mata ct lebam . hmm , ct ta kisah , janji ct ley ilang kan sikit sedih ct tu .. naseb tadi dia ta pegi skolah .. fuhh .. ilang kejap rasa geram plus sakit ati nan dia .. huh ... ta pa law .. da memang kita ta da jodoh an .? nak marah pun ta guna daa .. benda da jadi .. naseb membe ct macam ct , tapi dia lagi sedeh .. hurmm ..

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja