You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
mata aku !
Thursday, April 28, 2011 | 4/28/2011 05:10:00 PM | 0 comments
uit-2 .. ape cer ? hehe .. ada story hot ney ... hehe .. ta de lah , ta hot un .. nipu je .. hehe ..
mingu lepas , kat sekolah ct da wat gotong-royong bersih sekolah nan kelas semperna sambutan 50 kadir ney .. pastu ct pergi lah .. budak rajin law katakan .. sebelum gotong-royong tu , ada perhimpunan dulu .. pastu cikgu gtau law , tempat-tempat na kami kena gotong-royong .. pastu da abis perhimpunan , pakat-pakat nak g gotong-royong*time tu depa semangat ja* hehe ..
ct gotong-royong betul .. membe ct kata , ct cabut rumput tu nampak ikhlas ja .. hehe .. *sonok sat*
pas-2 ct cuci tangan ta wat da keja-2 tu .. tingai ja .. hehe .. ct g ronda-ronda tengok orang wat keja .. dalam tengah ronda tu , tangan lak kena cat .. time tu orang tengah cat tiang .. pastu ct cepat-2 g basuh .. aduh , ta kuar lak .. abeh ar .. ct try juga , guna kuku ct .. naseb kuku panjang cikit .. hehe .. fuhh , naseb kuar juga .. naseb , naseb ..
pastu ct g makan , pas makan .. kena gotong-royong lam kelas lak .. time lam kelas ct suka gila .. sebab ct ada bersama , budak yang ct suka .. hehe .. kat mana ct ada kat situ dia ada .. dalm kelas je lah .. pastu .. da abeh gotong-royong .. ct g law basuh tangan , pastu budak tu dia baling pe nta kat ct .. pastu ct g tampar dia .. time ct nak pusing belakang nak tengok dia , dia baling batu , kena mata ct ..
adoiy .. sakit nya , Allah ja taw .. batu tu .. bkan benang .. hehe .. lepas-2 tu ct terus duduk kat kelas ct sengap-2 .. membe-2 dengan cikgu tanya ct kenapa , ct gtau yang dia buat .. jahat law =.= ..
time balik , ct nak g kelas membe ct , time tu lak mata ct kuar air mata banyak .. aduh .. terserempak lak dengan dia .. hurm .. ct un jalan wat ta taw .. dia benti nak pujuk ct .. hurm , time tu ta pikiaq pa daa .. biar kat ang law .. :/
pastu time balik dia anta msg mintak maap .. buleh katakan semua msg-2 dia , ada perkataan sory ! haha .. baru dia taw , buat agi .. ct ta ley nak maafkan .. pas mata ct oke cikit baru ct ley maap .. hehe .. ct msg dia un , ckit-2 tnya sal mata ct .. tau un risau .. haish ...

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja