You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
miss u dear ?
Tuesday, April 5, 2011 | 4/05/2011 06:09:00 PM | 0 comments
waduh .. rindu sama dia tahap gaban da ney .. bawu sehari ta jumpa .. haha .. ct ta da ikatan pa pun nan dia .. tapi ct suka dia .. biar law nak rindu-rindu un kan ? hehe .. *besa law suka syok sendiri .. hee * tapi serius ct cakap memang rindu gler .. nak tawu ta .? kemarin dia marah ct .. dia marah sebab dia jeles ct suka cakap nan budak laki kat kelas ct tu .. haha .. taw un jeles .. last-last anta msg , dia kata , dia ta nak kaco ct daa .. *sedey meyh * dia kata dia sakit ati nan ct , ct tanya law ct wat pe kat dia .. dia kata .. pkiaq sendri .. ct da agak , dia jeles ar tu .. hehe .. tengok padan muka ct , dia ta nak kaco daa .. hurm .. sedey sat .. haha .. tadi kat sekolah paling serabut iaitu SAYA ! hee .. buleh dapat award , BUDAK PALING SERABUT KAT KOLAH .. hehe ..
kata-kata tuk si dia .. ... ...


ehh kau . aku rindu kau sangat-sangat taw ta .? jangan law kau jeles lagi .. pas ney aku try law ta cakap nan laki .. hehe .. cam ne aku ta cakap , kau un ta cakap nan aku , aku cakap je nan diowang .. lagi pun , bukan aku yang nak cakap , diowang tu yang gatal-gatal kaco aku .. sakit otak aku tengok diowang .. kau nak tawu macam pe .? macam owang terancat daa .. dua orang da membe kau , aku gelar terancat .. haha .. jahat kan aku .. sapa suh kaco-kaco aku .. kau jangan tinggal aku ae .? nanti aku sunyi law .. aku sayang kau .. kau sayang aku ta .? sayang ae .?*pasan sat =D * kalo sayang jangan tingal aku ae .? hehe


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja