You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
domo ? domo ? domo kun !!
Saturday, May 7, 2011 | 5/07/2011 10:18:00 PM | 0 comments
eyh . how are you today ? fine ? erk eleh , speking pulak ct ney . haha .. bukan selalu kan ? :p
ney ney . nak habaq ney . ct minat domo lah . ala domo lah . ala ta kan ta taw kod . domo kun lah . adoiy .. hehe .. sory sory teremo sikit . haha .. excited sangat . hehe .. mesti korang cakap .. " alah aku minat domo kun tu lama da . ang bawu nak minat " hello , tanya jup , ney blog sapa . kalo ta suka , sila tekan pangkah yang berwarna merah tu ye ! haha ..
nak tengok domo yang kiut miut tu .? jup jup i tunjuk kat u all uke ?

tengok tuh , dia dengan buah hati dia . :D

kiut tak ? kiut kan ? kan ? kan .? haha .. sekarang ct on the way cari beg , bear atau apa apa berdasarkan domo ney ? setakat net ta jumpa lagi lah .. sedih sedih .
haa .. hari ney budak laki form 3 sekolah ct pakat-pakat p pantai merdeka .. ramai ramai lak tu . macam best ja depa ceta . huh ! ta ajak aku un .? kejam ! haha .. ta da lah . kalo ajak , aku bukan ley p ? haha ..

p/s :hari ney , agak ta betol uke ! :p

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja