You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
excited dow ! =)
Tuesday, May 24, 2011 | 5/24/2011 05:03:00 PM | 0 comments
hey syg syg ct sekalian ! haha .. gegeh suda ! haha .. biar lah blog ct kan ? ta salah kan .? kalo asa salah . harap maklum , sila tekan button merah ! saia ta menghalau =)
ct tengah happy plus excited ney ! nak tawu sebab pe .? haa .. sebab ... ct da nak dapat netbook ! wahh ! netbook lah . free pulak ! OMGost ! cannot wait .. haha .. ct dapat hari sabtu ney . netbook 1 Malaysia .. hehe .. tapi kena g ambik kat sekolah seberang . sekolah seberang tu sekolah Badawi , ta jauh dari sekolah ct , sebab tu ct panggil sekolah seberang .. =)
lepas ney nak update update , guna netbook baru lah , haha .. senang je ! ta yah rebut rebut an .?
tidak selalu berebut rebut dengan abang or kakak je .. nyampah lah , asyik ct je kena mengalah , maklum law adik , kena law ekod cakap orang tua tua .. orang tua tua ? haha , diorang da tua , ct muda lagi so kena law HORMAT ! haha .. ta buleh blah betoi lah =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja