You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
happy jup !
Thursday, May 5, 2011 | 5/05/2011 07:29:00 PM | 0 comments
halu . ct in the home .. haha .. gilak sih ! :p .. tadi ct ta pegi sekolah lah . malas lah .. eh eh ta la . ct ta sehad .. demam plus batuk plus sakit kepala .. that's why tak pegi sekolah .. hehe ..
pepagi tadi , budak tuh anta msg tanya kenapa ct tek pergi sekolah .. hee . risau law tuh .. hehe ..
then dia cakap ta sonok bila ct ta pegi sekolah .. haha .. bila pegi sekolah ta nak pandang-pandang .. haish .. ct tak g sekolah ramai tanya .. haih .. maklum lah budak rajin ke sekolah .. ahaha .. perasan jup !
ha ? berbalik pada entry ct hari ney , ct happy sebab pe ae ? nak ceta law ney .. ct happy sebab ct akan dapat netbook .. ahah , free no charge lak tu .. fuhh .. happy tahap cipan lol .. hehe .. sapa ta sonok dapat netbook free . tapi ct dapat minggu depan .. waduh .. macam lama je lah . anak menakan ct dapat hari sabtu ney .. hurm . cepad lah , ta adil . :( *gegeh tol an .?* tapi ta pe , janji dapat .. ct tau un dari membe membe ct yang bawak fon g kolah . :D
ct ada sedikit perasaan iri hati dengan akak ct .. nak tawu kenapa . dia da beli fon E5 . ish .. da tu kedekut pulak dengan ct .. ish .. ta suka tol . ta pe ta pe . buleh kedekut dengan ct , nanti ct dapat netbook , nak kedekut pulak , hee .. *balas dendam pulak :p*
uke lah , sebelum kena marah bek ct berhenti menaip tok entry kali ney . last ayat . imissyousomuch dear !

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja