You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
kenapa eh ?
Friday, May 6, 2011 | 5/06/2011 11:02:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . jwb lah .. hehe . tapi klo bukan islam ta kan nak jawab gak kan .? tapi jarang lah , blogger blogger kita bukan islam .. bukan jarang , ta penah jumpa lansung .. haha ..
mesti tertanya tanya hari ney ct nak beletiaq apa lah kan*keluaq bahasa penang terus :p* tak .. ct rasa kan .. cinta hati*uke ceyh pasan jup lol* ct tuh , cam nak jauh kan diri dari ct jep . dia kata tak .? tapi napa lah ct asa cm tuh .. adoiy pelik pelik .. tu lah persoalan yang ada dalam diri ct . kenapa ? kenapa ? kenapa ? haha .. biar law tak nak pikir .. :p
hurmm .. besok sekolah pulak . waduh , tiap tiap hari sabtu napa law sekolah . ct rasa sekolah ct da ta cuti da hari sabtu . juz cuti hari ahad je .. huhh ! sabo je lah .. by the way ! i tengah geram kat some one lah .. perangai tak ley blah ! sabo jo lah !

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja