You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
kau kejam =='
Wednesday, June 8, 2011 | 6/08/2011 11:09:00 PM | 0 comments
arghh ! kenapa kau buad ak macam ney hah ? adoiy ! aku rindu kat kau gila babes lah . kau buad tak taw ja .. S H I T ! haa .. kan da kena .. padan muka kau ! sapa suruh kejam dengan aku ! tak sangka lah . ak misscol kau , kau buad tak taw ! keciwa aku taw ta .? haish , sabar je lah kan !

tadi ct sampai tak taw nak buad apa .? rindu punya pasai ! haih , last last pas solat magrib , layan lagu jiwang plus korea . fuhh , buleh menyanyi sama .. HAHA , tapi tak sedap un suara ct ney , macam katak panggil hujan , katak panggil hujan un sedap lagi .. hehe . janji tak buhsan kan . and dapat gak hilang kan rasa rindu tu dok kelilingi kepala ct ney kan ? hehe

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja