You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
terus menerus sombong !
Sunday, June 5, 2011 | 6/05/2011 10:27:00 PM | 0 comments
helo ! apa khabar hari ney , sehad sehad tak ? harap sehad sehad law erk .? eshh .. ct heran law dengan manusia zaman sekarang suka sangat sombong ! that's why title entry ney terus menerus sombong ! korang mesti tertanya tanya sapa yang terus menerus sombong tu kan ? ala , ta gitau un , mesti korang da tawu .. sapa lagi kalo bukan Mr Kacak tu .. eh eh ? ta patut lah letak nama Mr Kacak , patut nya letak Mr Sombong ! betul tak .? haha .. sekarang nak panggil Mr Sombong pulak law , da sombong sangat kan .? haha .. padan muka , kan da kena dengan ct ..
hey hey Mr Sombong ! kau ingat , kau buleh bawak sombong kau sampai ke mana hah ? sampai dalam tanah ! eleh , ta pa . ta pa .. aku nak tengok kau bawak sombong kau tu sampai bila ! kita tungu dan lihad ! btw , i'm so .. kaciwa sama lu ! =='

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja