You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
buleh dak ?
Saturday, July 2, 2011 | 7/02/2011 01:44:00 PM | 0 comments
hey hey . pe khabo sume . lame tak dengar ceta . macam law dengar sangat kan (= . btw lama tak update ceta ceta lam blog neh kan . kebetulan busy menyiap kan kerja kursus sejarah . adoiy banyak pening maa .. naseb dibantu oleh membe membe ct yang da antar kerja kusus depa . walaupun kelas , diorang still tolong ct , tu law guna nya kawan kan ? hurh , hari neh hari yang memenat kan . nak tawu kenapa . hari neh ada larian satu Malaysia . makna kata satu Malaysia law yang larikan . hah ? apa law yang ct cakap buleh dak neh kan ? tak . ct telah ditag oleh sesorang blogger untuk mnyertai contest . tapi kan ct malas sangat nak sertai . buleh tak kalau tak sertai contest tu . ct takod nanti diorang cakap pe pulak kan ? bukan pa , ct dua tiga hari neh rasa malas sangat . malas napa tak taw . dengan masalah bertinbun tinbun . adoiy . sakit otak dah neh . buleh dikatakan otw nak jadi gila neh ., naseb baru otw kalau dah . hah ? alamat nya tanjung rambutan law ct . ct nak ucap kata maaf neh kat blogger yang tag ct 2 sebab ct tak dapat nak sertai contest neh eh . mintak maaf sangat sangat . (=

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja