You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
jatuh cinta ? alamak silap .
Sunday, July 31, 2011 | 7/31/2011 08:49:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . hey . tadi dah dengar kan pengisytiharan puasa . haha , besok dah puasa . besok jangan tak bagun sahur pulak eh ? #backtotitle nak tanya neh adakah silap kalau kita terjatuh cinta dekat balak orang . lebih detail lagi boyfriend orang ? aku tanya sebab aku rasa aku sudah jatuh cinta kat boyfriend orang .. tak aku suka dia sebelum dia kapel lagi , suka aku kat dia lama ouh , dari tahun lepas lagi sampai tahun neh . dah law satu kelas . aku tau perangai dia macam mana #sengal kod wey , tapi lepas aku usha profile dia , dia dah ada yang punya . uhh , time tu aku punya hati rasa sakid tersangat sangat , macam kena toris banyak kali . sumpah ! aku sedeh gila tengok dia dah ada girlfriend . aku jeles sangat sangat , aku nages time aku tengok ada pic diorang sekali letak kat sebagai profile picture fesbok tu . err , sumpah aku sedeh weh . aku ingat hang suka aku juga , rupa nya aku cuma perasan #tak malu betui perasan -.- then , hati aku neh nak sangat benci dia , tak mo dah suka dia . buleh tu buleh tapi tak lama , paling lama hanya sehari then suka balik . kadang kadang rindu dia juga , tapi tak buleh buad pe ? boyfriend orang kod en ? and now , aku nak buang perasaan tu sedikit demi sedikit . aku dah tak mo benci dia sebab kan besok nak puasa . tak kan puasa dalam hati ada perasaan benci kod noh . sia sia ja lah puasa , baik aku buang kan perasaan benci tu . dapat pahala ..
aku harap dia dengan girlfriend dia kekal . aku harap girlfriend dia tu bahagia law bila dengan dia kan .?

p/s : tak sabar menanti besok ? puasa yok ! #harap penuh tahun neh c(=



Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja