You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
kem weh ?
Friday, July 29, 2011 | 7/29/2011 12:39:00 AM | 0 comments
hallo . neh besok ada kem law bhai . wahh .. aku rasa macam tak sabaq un ada , rasa malas un ada . err . no komen law , agak agak best tak . hope best law noh . dah law pas balek kolah tak balik uma dah terus pergi daftar . so kena bawak suma barang barang , baju baju segala bagai tu kan . argh , berat law beg aku besok . naseb law besok ada teknik menjawab mathematic , so tak bawak buku law kan . i'm so happy ? =) btw , agak sedey neh terpikir kan some one , yang patut aku ucap TANIAH dengan apa yang dia buad kat aku , aku bangga kenal dia #banggalawsangat . ok lah , nak pergi tido sok kena bangun awai nak pergi sekolah awai sebab nak kena bawak beg yang penuh dengan barang keperluan tu kan . daa . mmmuuuaahh ! satu kiss , haha . selamatmalam nah !

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja