You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
puasa menjelang ?
Sunday, July 31, 2011 | 7/31/2011 02:00:00 PM | 0 comments
assalamulaikum semua , apa khabar ? sehad tak ? harap sehad sehad law , kan nak puasa , kena sehad kalau tak sehad nanti tak buleh puasa pulak kan ? rugi ja .
sedar tak sedar dah nak puasa kan ? kita puasa besok kan ? tengok kejap ja , dulu aku rasa lama ja , time baru masuk tahun 2011 . kira nya nanti pun sat ja masuk tahun 2012 kan ? nak puasa tak pe g , neh nak trail PMR , weh . aku ketaq gila gila neh . takod sangat tak buleh nak buad elok elok . naseb law trail bulan puasa , kod kod ada keajaiban ka kan ? mana nak tau , kan bulan yang mulia , tapi kita kena law selalu ingat kat dia . btw SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja