You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
SUKAN TAHUNAN ~
Friday, July 15, 2011 | 7/15/2011 06:02:00 PM | 0 comments
anyoung sume .. neh neh nak bagitau tadi kan kat sekolah ct ada sukan tahunan .. best jugak law . macam besa , ct neh jadi tukang sorak , dengan penonton ja lah .. tak aktiv dalam sukan law katakan .. tapi paling syok nya rumah MERAH , paling bersemangat lah , rumah sukan sapa , ct lah .. HAHA . kebanyakkan , banyak johan dengan naib johan . ketiga , tak banyak sangat .. tadi , time acara pe ntah , hujan turun .. peserta lari dalam hujan .. cam best ja , pastu panas balek law . sampai hari penyampaian hadiah , kami suma diminta duduk kat tengah padang tu .. fuhh , panas gila , buleh burn muka kami .. Akhir nya sampai masa nya untuk bagi tau rumah sukan mana menang perbarisan .. Johan ialah rumah MERAH , syok gila dapat kat rumah sukan kami .. then , JOHAN rumah sukan pulak jatuh kat rumag MERAH . HAHA , tengok kan dah kata , merah kuat .. tak buleh lawan lah . hehe .. nak tengok tak pic pic yang ct sempat tangkap tadi , sikit ja lah .. hehe .. kejap kejap ..

loading --------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

------------------------------------------------

----------------------------------------

-----------------------------

----------------

--------

---------

-----
-
|
|
|
|
|








pic kami tak lawa macam pic ampa suma kan .. tapi hari neh penad juga lah , walaupun tak men apa un .. duduk un letih pa ? HAHA , uke .. enjoy ! =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja