You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
#genab 5 bulan .
Wednesday, August 24, 2011 | 8/24/2011 06:48:00 PM | 0 comments
assalamualaikum you all . apa khabar eh ? harap harap baik baik ja ouk ? backtotitle .
yeah sudah genab 5 bulan aku single , percaya atau tidak , haha #buadsyok lak . aku rasa macam aku baru ja single , haha . tak sangka dah 5 bulan dah . yes , aku single sejak 24-03-2011 , sebab .... haha . ada law sebabsebab tertentu kan . tak kan nak bagitau , hee ~
and now si Lelaki tu sudah bahagia dengan pasangan dia , aku pun harap dia selalu bahagia dengan pasangan dia . sekarang aku still sukakan someone neh . tak bagitau un mesti tau dah . yang tak tau buad tau ja . tapi .. ada tapi lak , aku tak tau dia sayang aku ka tak ? yang tu menjadi persoalan dalam diri aku neh . macam tak patut ja pikiaq pasal semua tu kan . err . whatever law kan . hari neh dah 24 hari kita berpuasa . and dah masuk 10 malam terakhir dah kan ? mesti semua ternanti nanti malam lailatul qadar ka ? yala , kan malam lailatul qadar malam lebih baik dari seribu bulan . semua nak tau apa yang ada pada malam tu . ouk law aku nak tamat kan entry aku kali neh . ingat selalu law buad amal ibadat , tambahtambah 10 malam terakhir Ramadhan neh kan .

p/s ; keputusan trail , fuhh . taknak gtau dengan taknak tau . err ~

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja