You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
#hari neh dah 21 . hee ~
Sunday, August 21, 2011 | 8/21/2011 04:09:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . hey , apa khabar ? sehad tak ? mesti law sehad kan ? aku rindu law sebab lama tak update blog neh . bukan busy or whatever , tapi agak malas juga law . HAHA . bytheway . hari neh dah 21 hari kita berpuasa , sekejap kan ? nanti masuk Syawal pulak . bagi orang lain mesti sedih kan Ramadhan dah nak pergi tinggal kan kita . kalau aku ? sedih kod , hee ~ heyhey korang ? dah beli baju raya ? beli dah eh ? warna apa ? aku baju raya taun neh warna puteh biru , simplesimple ja aku punya baju raya , tak HOT mana pun . haha . kemarin 20-08-20011 . aku hangout , p cari baju raya . tapi haram tak beli . keja dok tawaf ja kat sana . haha . then lepas boring buad tawaf , aku dengan membe aku and anak menakan aku pergi karaoke #tak sedap un suara . then lepas karaoke dalam 5 buah lagu . kami pergi main game lak , diorang tak main pun . aku ja main , best gak . haha . lepas tu kami turun kami g roundround cari baju , harga dia lebih dari duit yang aku bawak , so aku tak mampu lansung nak beli . haha . tak pa nanti aku pergi beli len . then kaki dah lenguh nak cari tempat lepak . dapat ideal nak pergi main bowling . weh ! lepas tension kod men bowling , walaupun suka masuk longkang tapi best ouh .. dalam pukui 2.30 macam tu kami balik law . sampai rumah pukui 3 . letih gila lah , tapi best .
dah law malas nak menaip dah , sakit tangan . kemarin aku ada bergayut dengan sorang pakcik neh . start bergayut dia keja gelak jaa , aku tak tau apa masalah dia . err .

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja