You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
hurey . yes .
Wednesday, August 17, 2011 | 8/17/2011 09:55:00 AM | 2 comments
weh , trail dah abes law . kejap ja kan ? hari tu aku rasa macam baru ja lagi . sekarang dah abeh . aku dah redha dah dengan soalan yang aku jawab . sekarang tunggu masa nak tau jawapan nya ja . harap harap semua nya LULUS . AMIN ~
trail dah abeh apa lagi budak budak form 3 semua happy , kecuali sekolah aku . baru nak happy ada lagi exam . besok Khamis 18-08-2011 . Ujian Penggal 2 kod akan bermula sehingga 23-08-2011 . haih . baru ja nak hurey weh . dah exam balek . menguji betul law bulan neh .. aku rasa bulan neh bulan exam kod noh ..
then lepas exam kita raya . HAHA . kerja nak raya ja aku neh kan ? time raya tu tak buleh terlampau sakan sangat . INGAT ! PMR bulan 10 . weh . aku takod neh .. macam mana nanti time nak jawab aku gelabah . haa .. tu yang tak gemar tu . apa apa pun kita kena steady . tak mau takod takod sangat neh . nanti stress .. btw , hari neh hari yang ke tujuhbelas kita berpuasa . alhamdulillah . ingat jangan lupa topup amalan masa bulan puasa neh . dan selalu berdoa . ceyh ceyh . nak jadi ustazah pulok . hee ~


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja