You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
#i fell like ?
Saturday, August 6, 2011 | 8/06/2011 10:13:00 PM | 0 comments
assalamualaikum

sekalian umat Islam apa khabar . haha .. kenapa aku menaip blog mengguna kan ayad sedemikian . #sakit pa ?
tak law tak sakit haih , malam yang indah neh sungguh buhsan kan ?  kedengaran suara dari masjid masjid dan surau surau berdekatan dengan rumah aku . hey ? wake up fatimah ! apa law aku dok merepek neh , buad ayat entah apa apa kan ? haha . sebagai renungan #renung pa pun tak taw . btw hanya 2 hari lagi untuk aku study . Selasa hari yang paling digeruni oleh batch batch 96 . di semua sekolah .. sama juga disekolah aku . tapi paling aku pelik , budak budak laki dalam kelas aku relax ja , macam tak dak apa apa . dok buad cool lagi time time begini . yang lain sebuk study #study law sangat termasuk aku . HAHA . mungkin diorang sudah pandai kod en ? mana nak tau . kalau aku , pandai tak pandai . study jaa .. nak kena betui betui skor . kalau fail tak pasai ja kena dengan orang tua aku dirumah . HAHA , kenapa malam neh ayad aku begitu pelik , dan bukan macam selalu . dan cerita aku lari daripada title ? #silap doe ~ (:

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja