You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
selamat hari raya AIDILFITRI :)
Monday, August 29, 2011 | 8/29/2011 05:22:00 PM | 0 comments
 


 hello . besok raya yeye . haha . macam budakbudak ja .. takpa bukan selalu nak jadi budakbudak .. besok raya law weh .. pengistiharan pun tak buad lagi kan ? agakagak nampak ka anak bulan .. kan dua tiga hari neh . bukan dua tiga hari law , seminggu sebelum raya neh keja hujan ja . macam mana nak nampak anak bulan ? ala , papa ja lah , tu keja diorang .. yang aku nak malam neh kena juga buad pengistiharan raya . haha #aku paksa neh =) . persiapan raya aku sudah beres , haha .. bukan semua law . ada lagi yang tak buad .. sarung kusyen tak buad lagi .. karpet tak hampar lagi . and yang sewaktu dengan nya . haha .. ouk law .. aku ambil kesempatan neh .
nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN . MINAL 'AIDIL WALFA'IZIN ^-^
segala salah dan silap aku selama aku menulis entry atau selama aku terjah blog korang dengan sengaja atau tidak disengajakan harap dimaafkan eh . dari hujung rambut , hingga hujung kaki .
raya nanti datang law rumah . aku jemput neh .. haha .. stok kueh raya banyak .. HAHA  :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja