You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
sepi tanpa teman .
Friday, August 5, 2011 | 8/05/2011 10:37:00 PM | 0 comments
hello pepps . dah nak masuk 6 hari kita puasa kan ? cepad gila masa berlalu . macam mana cepad masa berlalu , macam tu law cepad trail aku . err . bahang trail dah rasa bagi seluruh batch batch 96 . HAHA . betui tak ? tak caya tanya diorang . hehe . #backtothetitle . sepi tanpa teman ? memang tak buleh blah kan entry aku neh . haha . biar law tak buleh belah pun , aku yang tulis . suka hati i law kan ? HAHA . maksud aku , aku bukan tak dak teman . teman belambak aih dok ada merata . haha . tapi yang aku maksud kan neh teman yang special , ceyh speking lak . kadang kadang buhsan tau dak . tak dak sapa nak teman aku .. membe membe aku pun teman aku kat sekolah ja . bila aku mesej diorang . masing masing tak reply . tu tak buhsan macam mana kan ? aku macam nak mencari ja , tapi still tak buleh lupa kan sesorang tu . dah tu nak mencari un tak senang kan ? haha . penad law dok mengharap buah yang tak kan gugur kan ? penad gila bhai . tapi aku still sabar ja .. aku tak tau hati aku neh nak terus menunggu dan tertunggu tunggu atau biar macam tu ja . kadang kadang bila aku usha usha fesbok orang yang ada relationship . weh , aku agak cemburu law . haha . tapi tak teringin pun nak ada relationship . kalau aku bubuh relationship ada orang jeles lak . haha . #perasaanbetuiminahneh
lagi pun sapa pun tak mau kat aku . aku neh bukan lawa pun . =( ceyh , buad sedih pulak fatimah neh . haha .

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja