You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
shopping ~
Saturday, August 27, 2011 | 8/27/2011 09:36:00 PM | 2 comments
 

hey , tadi aku pergi shopping . dengan duit takdak buleh pergi shopping kan ? biasa , pau abang aku , jahat tak ? haha . aku p nak beli tudung ja . yang len aku beli dah just tudung ja tak beli g . mulamula , abang aku bawak aku pergi pacific , jalanjalan kat picific , dia beli baju raya dia , pastu cari kasut kat anak dia . then beli law . cuma kasut kat anak lelaki dia ja tak beli g . tak ada yang berkenan dihati . haha . then , abang aku drive bawak kami p jusco pulak , shopping kat sana pulak . kat pacific aku tak beli papa un sebab tudungtudung tak dak yang lawalawa . dah samapi jusco , fucos p cari kasut anak dia dulu . uhh . penad kod , jalan ja keja . dengan mengantuk suma cukup kan , sabar jaa .. padahal tak jumpa pun kasut tu . then time dah balik dah , aku ajak k.ipar aku g beli beg . berkenan dihati ambik terus . dengan menggunakan duet abang aku yang murah hati tu . haha .
then abang aku drive terus balik rumah , sebab waktu berbuka dah nak dekat . naseb sempat sampai rumah .
kejap lagi , kami nak pergi perda pulak , nak pergi cari tudung dengan kasut anak menakan aku , fuhh , penadpenad . besok membe aku ajak g cs pulak . weh . aku dah tak larat law .. =='

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja