You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
still remember you -.-
Saturday, August 6, 2011 | 8/06/2011 10:02:00 AM | 0 comments
morning ~ hey , i still remember you . i can't forget you . what must i do ? err ~ ceyh ceyh speaking pula minah neh #padahal buka reti sangat pun . aku cuma act ja . HAHA . serius aku cakap aku memang still ingat dia , aku tak tau kenapa aku suka ingat dia . adakah ini tanda tanda aku masih sayang dia ? oh ? #whatthehack . aku tak nak menunggu buah yang tak kan gugur kan ? atau pun bertepuk sebelah tangan . tak nak law .
every time i miss you dear ~ miss you a lot . ):

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja