You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
23-09-2011 . tak seronok
Friday, September 23, 2011 | 9/23/2011 08:19:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . tak jawab berdosa , kalau jawab sayang . haha =D . sehadsehad reader semua ? mesti la sehad kan ? alhamdulillah .
hari neh macam mana ? ada story bestbest tak jadi kat korang ? kalau ada , best la kan ? aku hari neh , hari yang PALING tak best .. aku tak tau kenapa aku rasa macam tu ? aku rasa aku benci gila p sekolah  hari neh dan rasa MENYESAL . err . benda yang jadi hari neh kat skolah membuat aku rasa SAKIT HATI . SAKIT HATI hampa tau DAK ? hmm . first , kan 2 hari yag lepas birthday aku kan ? so best friend yang paling aku sayang nak bagi hadiah kat aku . so dia cakap dia suruh aku p ambik hadiah tu kat kelas dia dalam pukul 11.30 macam tu . then takpa , aku cakap ok . pastu dah sampai 11.30 aku ajak la membe sekelas aku teman aku . dia nak p tapi membe dia tak bagi p . sampai merajuk . ya Rabbi , aku rasa macam .. err . aku bebai gila la , takpa . dengan perasaan tak malu dan rasa agak bebai p sorangsorang aku . terpaksa kan ?
then dah sampai sana terjumpa membe aku neh , kebetulan aku ajak dia teman aku sat . then dah dapat hadiah tu , aku pun balik la kelas . nak tunggu situ lamalama buad apa kan ? sampaisampai kelas lak , Capital A buad pasal . mulamula aku masuk kelas tu dia cakap kat aku ' hah baru nak masuk kelas ' then aku tengok dia , aku ignore ja apa yang dia cakap tu . then aku tengok membe aku yang duk belakang aku senyumsenyum . ingat sajasaja senyum tapi ada makna weh . then membe aku tu panggil aku sambil senyum and sambilsambil tengok Capital A . mesti aku takdak diorang da buad papa kan ? err . dah la aku bebai pasal tadi , neh tambah lagi . hurh , aku rasa macam nak ambik beg then blah dari situ ! dua tiga kali dia panggil then duk tengok Capital A tu . konon nak bagi aku jeles la kan ? YES . memang aku jeles GILA !
lepas tu aku duduk tenang kan fikiran dan relexrelex ditempat duduk aku . then dengar suara ' fatimah ... fatimah ... fatimah .. fatimah ... fatimah .. ' Capital A panggil aku . aku ignore ja apa yang dia kata . SUMPAH ! aku sakit hati gila . then duk bisingbising belakang aku . aku macam na bangun time tu then marah diorang suruh DIAM . tapi .. aku tak terdaya . takpa la , buad tak tau ja . sampai balik aku masih teringat apa yang jadi hari neh 23-09-2011 .
sampai rumah , ada mesej dari dia , aku buad tak tau . lepas tu  dia hantar lagi . aku buad tak tau jugak . sakit hati kod weh . sampai sekarang tak pujuk aku balik pun , nampak sangat tak sayang aku kan ? err . meluat ! arghhhh =(

; bestfriend aku bagi baju . lawa gila , hitam puteh . mahal dia kata , so dia suruh aku simpan elokelok :D ok aku akan jaga elokelok =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja