You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
dilamun CINTA ?
Tuesday, September 6, 2011 | 9/06/2011 08:00:00 PM | 0 comments
 

hyep . apa khabar semua ? sehadsehad tak ? teramad rindu kan blog neh ? haha .. neh raya dah abeh mesti pakadpakad berat badan naik kan .. yalaw , makan ketupat law katakan , haha .. tak pa , korang puasa enam .. cover balik law .. 
berbalik pada entry hari ini . dilamun CINTA ? siapa yang dilamun cinta neh ? aku pa ? haha . ya kod . entah law , tetiba perasaan dilamun cinta neh menjelma dalam hati aku yang kecil neh . ceyh .. berjiwang pulak hang neh fatimah .. bukan selalu :D
selalu kalau orang sedang dilamun cinta neh kan ? mesti suka senyumsenyum kankankan ? haha . halaw , kena ayat dengan si lelaki tu .. if lelaki tu ikhlas law kan ? kalau dah tau perangai lelaki tu player . tak payah law duk gatai nak lamun cinta dengan dia , buad sakit hati dengan buang masa jerk . err ~ aku cerita neh berdasarkan pengalaman aku . ceyh . pengalaman kunun . hmm .. kaumkaum HAWA pun mesti penah rasa pengalaman tu kan ? bohong law kalau cakap tak penah rasa .. yang tak penah rasa pun bagi siapa yang tak minat lansung dengan kapel neh .. anti lelaki law katakan #sorrybagi sesiapa yang terasa .
duatiga hari neh , kak aku pun sedang dilamun cinta kod . tak law , aku tengok dia , selalu senyumsenyum . tidur pun tak lena . haha . kadangkadang sampai tidur lewat . layan cinta dia dengan mesage . haha .
tapi bagi sesiapa yang dah jatuh cinta atau sedang bercinta ... jaga law cinta korang elokelok yer . nasihat neh . ceyh . haha . ouk law . aku cau dulu . :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja