You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
i'm happy with you
Thursday, September 15, 2011 | 9/15/2011 07:49:00 PM | 0 comments
 

heyho . lama gilagila , aku tak update blog neh . maklum la , semenjak aku sakit , aku jarang update sebab tak larat la . apa khabar semua ? sehadsehad hendak nya . kalau sakit makan la ubat , jangan jadi macam aku , sakit tak makan ubat . sebab .. tak suka , dah tu nak sehad macam mana kan ? tapi sekarang dah kurang dah , makin sehad sikit . nak dekatdekat exam neh la nak sakit pun . dugaan orang kata . hee ~
lama tak update tetiba ja happy , mesti pelik kankakan ? ya . sekarang aku terlebih happy bersama Capital A aku . ceyh , perasan aku punya . ala biar la , bukan selalu kan ? =) 
sekarang , perasaan dia untuk aku semakin hari semakin berubah #peningkatan =) . aku rasa happy sangat . tambahtambah time dia care pasal aku . time aku sakit , dia ambik berat pasal aku .. aku rasa macam .... macam TERHARU sangatsangat weh . yes , aku mengaku aku sayang dia ketadketad #gatai =p aku pun harap sangatsangat dia sayang aku macam mana aku sayang dia . ;) 
walaupun kadangkadang perangai dia yang agak sengal , haha . tapi aku suka . buad aku tersenyum lebar . =)

; entry kali neh penuh dengan SENYUMAN . SENYUM SOKMO =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja