You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
pergi tanpa dirancang =)
Saturday, September 17, 2011 | 9/17/2011 09:18:00 PM | 0 comments
assalamualaikum , dah makan belum korang semua neh ? mesti dah makan dah eh ? bagi tak makan lagi , meh rumah aku , mak aku buad ketupat . yummy =) buleh la jamah sikit kan ? haha . aku nak bagitau neh , aku SAYANG Capital A , haha . #maaf tergedik =)
tadi pagi aku p tusyen , biasa la , budak PMR la katakan . p pun bukan belajar sangat . sembang ja lebih .. tapi , aku belajar la jugak kan . bukan aku sembang sampai tak belajar lansung . GILA , buad habis duit ayah aku ja tuh . haha .
sebelum aku p tu , aku rasa lepas tusyen tu aku nak keluar , maksud aku . aku tak mau balik rumah lagi . aku nak p meronda . haha . then terpikir nak p Center Square . aku call member aku yang ada kat tusyen . nak ajak dia sekali la . aku call tak angkat . tak pa la , aku p tusyen aku tanya dia , nak p ka dak ? dia cakap nak kod ..
habis ja tusyen , jalan g tunggu bas . ingat nak tukar duit dulu sebelum naik bas , tengahtengah jalan .. bas lalu . naik terus la . tak kan nak tunggu bas lain pulak kan ?
lepas naik tu cakap kat pakcik tu duit pecah takdak . ada sepuluh ringgit ja . nasib pakcik tu cakap takpa . memang kami p tu tak dirancang lansung . rancang lastlast minit . #tajuk entry =)
aku nak p sana pun , nak cari buku . masuk kedai buku POPULAR , punya cari . aku beli 4 buah buku . 40 ringgit duit aku habis .. takpa buku punya pasai kan ? haha . sambilsambil tu kami snap pic . nak tengok ? kejap aku bagi tengok , tapi tak cantik pun =)






; rajin gila habaq HAMPA . harapan sekolah neh . haha . tak buleh blah gitu =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja