You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
sakid hati . masih ada -.-
Saturday, September 24, 2011 | 9/24/2011 12:13:00 PM | 0 comments
assalamulaikum . hello . hurh . hari neh buhsan kankankan ? aku buhsan gila bhai . taktau nak buad pa .. serius rasa macam nak keluar ja dari rumah dan tenangkan fikiran neh .
aku masih teringat lagi apa yag jadi kat sekolah . entah la kenapa aku jadi ingat jaa . tak penahpenah jadi macam tu kod . err . sakid hati pulak bila ingat balik . tapi nak ingat jugak . nak buad macam mana kan ?
semalam Capital A , ada la pujuk aku . aku macam malasmalas ja nak reply mesej dia tu . tapi kesian pun ada gak . takpa aku reply .
mesej kejap ja , then dia tak reply dah . ya Allah , dia saja nak tambah kan lagi bengang aku neh . takpa . aku buad tak tau . ekod dia la , nak mesej aku ka tak ? hurh .

; maaf . entry kali neh buhsan kan ? tak dak mood sikit =D

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja