You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
selamat hari tua :D
Wednesday, September 21, 2011 | 9/21/2011 05:25:00 PM | 8 comments
mula kan entry hari neh dengan assalamualaikum .. lama sudah tak update blog comot neh kan ? almaklum la kan , PMR tak lama lagi ja . cuma tinggal lagi 12 hari ja .. weh , ketaq pala dah .. takod la bila tau PMR nak dekat .. tak la aku neh tak la pandai mana kan ? kalau semua mata pelajaran  tak lulus macam mana ? aku takod ja , walaupun sikit ja , tapi aku mintak lulus ja . tu sekarang aku tengah berusaha nak lulus kan mata pelajaran yang tak lulus . sebab tu aku tak update blog neh lama .. lagi satu malas nak taip neh , hee ~
wehweh , hari neh kan hari RABU kan ? 21-09-2011 kan ? haha . nak tau dak hari neh BIRTHDAY cik ct fatimah kita neh , haha . HAPPY BIRTHDAY ,#cakap kat diri sendiri =)
kat sekolah ramai yang wish kat aku tak ramai , sikit ja . tapi dalam facebook ramai la .. yang tak kenal pun ada wish .
Capital A pun wish juga , tapi dia wish lambat sikit . ingat dia orang pertama yang wish dulu . rupa nya bukan . membe aku yang first . tapi takpa , janji dia wish kan ?
dia cakap nanti dia nak beli hadiah kat aku , uih . terharu gila . orang TERSAYANG nak bagi hadiah , haha ..yang paling buad aku tersenyum sorangsorang tengah malam kemarin ialah . dia ajak aku C****E . haha . tekejut weh . happy gila . hadiah paling bermakna . haha =D
and now i'm happy with youu sayang =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja