You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
agak jeles -.-
Saturday, October 22, 2011 | 10/22/2011 03:57:00 PM | 0 comments
assalamulaikum . hola . hey . hello . hai . haha .. apa khabar ? sehadsehad tak neh .. tak sehad lekaih p makan ubat , tak makan ubat sat g lagi teruk .. aku pun kurang sehad , rasa macam nak demam ja ..
acctually .. aku agak lama la tak mengupdate ini blog , haha .. bukan pa , tak dak satu pun idea terlintas kat kepala otak aku neh . haha ..
semenjak habis ja PMR neh , otak aku neh tak berapa nak berfungsi , haha .. tu yang blurr sat ..
aku dapat cuti seminggu .. siapa lagi nak bagi kalau bukan sekolah , tapi kalau sekolah tak bagi cuti pun , aku cuti sendiri . haha ..
berdasarkan entry aku hari neh . aku kankan agak jeles dengan perempuan zaman sekarang , haha .. sebab pa , diorang neh pandai cari balak #pakwe . balak diorang hensemhensem baq hang . jeles aku dibuad nya . haha .. lelaki pun sama la , pandai cari awek , awek pun cun melecun aih ..
oleh itu , aku Teramad la jeles , haha ..
tak dak kerja kan nak jeles sebab tu , sebab tak dak kerja aku bagi ada kerja .. haha . ok la aku lapaq neh , nak p makan .  kbhai ;D

; entry yang aku sendiri pun takpaham . harap maaf ye ;)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja