You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
apa salah aku ?
Sunday, October 9, 2011 | 10/09/2011 12:08:00 AM | 0 comments
weh . apa salah aku kat hang sampaisampai buad aku macam tu ? aku buad salah besar pa kat hang hah ? aku tak paham la . kenapa hang sanggup buad aku macam tu hah ? SUMPAH kali neh aku betuibetui kecewa teramad dengan hang tau dak . hang la orang first , yang aku sayang gilagila . DAN hang la orang first yang buad aku betuibetui sakid hati .. weh . aku sayang hang sangatsangat tau dak . hurmm . aku dah tak tau nak buad apa lagi . kali neh aku betubetui sakid hati lepas aku tau semua tu .. hang jahat kan dengan aku ? kenapa ? kenapa buad semua tu ? KENAPA ! aku orang keberapa hang buad macam tu .. dah kalau tak suka aku bagitau ja .. tak la aku sakid hati sampai macam neh . weh ! kenapa suka buad aku BENCI hang . kenapa weh ='(

; maaf entry aku neh kurang menyenangkan =(

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja