You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
jahat kan ? -.-
Tuesday, October 11, 2011 | 10/11/2011 02:36:00 PM | 2 comments
assalamualaikum , hai . apa khabar semua ? sehadsehad tak ? mesti la kan ? orang pndai jaga kesihatan . aku neh kurang sehad sikit . demam sikit dan sakid kaki ..
hurm . kemarin kan last exam for PMR kan ? ya Allah aku keluaqkeluaq dewan punya la syok tak padan sakid kaki .. membe aku kata dah macam penguin . jahat kankan ? herrr -.- #title hari neh :) then , kami semua pun jalan la nak balek . membe aku jalan punya la cepad , aku tau la aku jalan slow ja . bukan nak tunggu , balekbalek kena ejek penguin , adui . memang nak kena dia tu . haha . kemarin la hari yang paling penad aku rasa . dari dewan sekolah nak p ke pintu pagar depan punya jauh . aku dengan kaki sakid jalan slow , gila penad . herr .. balikbalik rumah ja penad la . tapi kira ok la penadpenad pun dan lagi menghadap lappy neh . haha .. then lepas kak aku balik dari kerja , aku storymory la kat dia apa yang jadi kat sekolah . aku pun bagitau dia yang membemembe aku panggil aku penguin . dia gelak then dia pun ejek penguin .. adui , hari neh lagi teruk . satu family ejek aku penguin . weh ! aku sakid hampa suka hati ja ejek aku , haha . kecik hati aku neh kan ? haha .
semalam dah p klinik , klinik full pulak . pastu balik . hari neh p klinik tutup pulak . petang nanti baru bukak . dugaan betui la . haha

; besok kan kalau tak mau p sekolah buleh tak ? haha =D

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja