You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
kerinduan =')
Tuesday, October 18, 2011 | 10/18/2011 06:44:00 PM | 0 comments
assalamualaikum .. lama sudah tak update blog .. bukan apa , aku sekarang tak buleh sangat selalu nak online dengan bukak blog aku neh . takod bil elektrik belambung . haha . lagi satu , time aku duk online mesti aku kena beletiaq dengan mak aku yang berlakon garang #jahat nya , sorry just kidding . neh pun aku curicuri ja . kalau dia tau , tak pasai aku kena kan ? haha .. hurm , weh ! aku rindu gila blog aku yang aku sorang ja kata lawa neh .. apa khabar hang blog , sehad tak ? ada orang kacau hang dak time aku tak tengok hang .. kalau aku bagitau aku , mai aku p tembak orang tuh . haha ..
bytheway , aku bukan rindu blog aku jaa . aku rindu kan someone , iaitu --------- Capital A ler . haha . serius aku cakap , aku rindu dia sangatsangat . tapi dia sekarang dah lain , lain sangatsangat tau dak ? entah la , aku rasa dia sekarang , dia dah lain .. hurm , aku nak dia yang dulu . yang selalu care pasal aku , yang selalu mesej aku , yang selalu senyum dekad aku . tapi , sekarang tu dah tak macam dulu .. maksud aku bukan dak dah .. dia masih care pasal aku , dia masih mesej aku tapi tak macam dulu .. aku suka dia yang dulu lagi .. aku nak sangat Capital A yang dulu .. harap dia buleh kembalikan Capital A yang dulu kan ?

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja