You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
nak hangout -.-
Saturday, October 29, 2011 | 10/29/2011 04:18:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . hola , hello . apa khabar blogger-blogger .. lama gila aku tak update kan ? ala , aku update ka dak ka , tak dak benda berubah pun .. -.- sepanjang seminggu aku cuti neh , ya Allah boring Teramad , hampa taktau .. sampai tak toqah nak buad pa .. baru la aku rasa nak jejak kaki aku balik kat sekolah .. haha . maklum la , aku lama tak jejak kan kaki aku kat sekolah , hala . p sekolah pun buad pa . kalau aku p sekolah , mesti aku tak sabar-sabar nak balik . tapi kalau duk rumah , tak sabar sangat nak p sekolah .. alahai , aku pun pening la ..
disebabkan terlalu boring duk rumah , aku mempunyai perasaan ingin hangout . wahh .. haha .. tapi alangkah sedih nya , mak tak bagi keluar rumah weh .. aku nanak keluar jugak .. tapi tak bagi juga .. ='(
lepas tu tak buleh la jadi nya .. sadis ken ?
tapi aku tengah buad perancangan nak hangout gak , haha .. nak buad macam mana , tengah ketangih nak tengok wayang . lama gilagila , aku tak p tengok wayang , rindu ~ haha .
harapharap kali neh jadi la noh , haha ..

; menaip sambil bebai dekat seorang hamba Allah , err >_<

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja