You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
patut ka ?
Monday, October 10, 2011 | 10/10/2011 06:35:00 PM | 0 comments
assalamulaikum . sebelum aku storymory . aku nak bagitau yang aku dah MERDEKA ! weh ! aku dah merdeka . yeye ! haha . syok gila la weh .. lepas neh tak payah duk pikiaq study dah . sebelum aku form 4 . kita horey puaspuas . nanti kena pikiaq SPM pulak . aduhai . satu lagi beban . haha .. apa pun , tadi membemembe aku pakat baling tepung dengan baling mercun bom . gila betui , punya syok kan ? haha ..
aku just tengok dan tersenyum . aku tak buleh buad papa sebab aku hari neh kat sekolah jalan macam kurakura . so slow . haha . sakid kaki kod .. membe aku ejek aku penguin . SUMPAH jahat kan ? haha .
bytheway . aku sekarang dalam delima . sebab aku dikecewa kan oleh seorang lelaki . haha .. ayat . haha .. aku sayang dia sangatsangat tau dak ? aku tak tau kenapa la aku jadi sayang gilagila kat dia . dia la orang first yang aku sayang gilagila berbanding dengan lelakilelaki sebelumsebelum neh . time aku tau dia dah ada orang len , ya Allah . hancur berkecai hati aku neh weh ! hurm , sampai demam kan ? lepaslepas aku tau tu . aku marah dia gilagila . dia mintak maaf . aku ignore ja . sakid hati kod ..
sekarang aku dah nilai cara dia mintak maaf . macam betui ja , haha . tapi aku try nak uji dia lagi .agakagak kan patut dak aku kasi dia peluang kedua ? patut dak ? patut dak ? haha . hurm . taktau la , tak mau pikiaq dah . nak relek kan minda kejap . haha . kbhai .

; yeye tak payah baca buku . aku memang suka buad syok ! haha .

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja