You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
tetiba rasa best =)
Monday, October 24, 2011 | 10/24/2011 05:58:00 PM | 0 comments
assalamualaikum . heyheyhey =D alamak oi dah macam lagu Liyana Jasmay kan ? hoho . hari neh macam biasa la ken ? boring , boring dan boring . weh , lamalama buleh jadi gila ja asyik teperap kat rumah neh ja tak keluar pergi manamana . adui .
entry aku hari neh , mesti korang hairan kan kenapa la aku tetiba ja rasa best .. neh haa .. kemarin kan , aku ada la post someting dekad wall Kamal Adli , artis tu ken ? niat aku memang saja ja , sebab aku terlampau boring ..
aku ingat dia just ignore ja post aku tu . tetiba dia balas . dia komen balik la . Tudiaa . terkejut mak ai . haha .. bukan apa , aku ingat artis neh diorang baca ja then tak reply or like . neh dia reply .. best la weh .. nak tengok bukti dia , kejap eh --- :D






see .. aku tak tipu kankan ? haha .. dia tak sombong la .. =)

; entry yang mungkin korang akan cakap aku suka buad syok . nevermine la . I tak kesah la youu =D

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja