You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
feeling sendiri .
Monday, November 14, 2011 | 11/14/2011 03:15:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum , halu .. hampa sehad tak ? sehad kod noh . hala , kalau tak sehad , tak baca la blog aku neh kan ? kankan ? =) mesti semua happy happy ja kan ? sebab minggu neh kan minggu last sekolah , lepas neh cuti pannnjannngg , kankan ? haha . tapi bagi yang ada kekasih hati kat sekolah , mesti agak sedih kankan ? sebab nanti cuti panjang mesti tak jumpa , mesti rindu gila kankan ? haha , banyak pulak kankan aku neh , hehe .. haiyoo , sudah lari tajuk dah neh , haha .
back to kita punya topik , oishh , bukan kita , aku la , haha .. dua tiga hari neh , feeling aku agak pelik . pelik dari segi mana nak tau dak ? dari segi pemikiran aku dekad si dia , cehh .. si dia pulak , haha .. tak la , aku suka sangat pikir yang dia ada someone selain aku . ya , memang dulu dia selalu buad macam tu .. kalau tak buad memang bukan dia #Terjahat pulak ;) tapi sekarang , dia dah janji takmau buad , percaya tak kalau hampa ada kat tempat aku ? aku percaya dia 50 50 ja .. kalau dia buleh bukti yang dia cakap tu semua betui , baru buleh aku percaya .. tapi feeling aku kata , dia tipu aku .. err .. tak paham betui la dengan semua neh , buad aku buntu la . aku perlu kan pertolongan ?? -.- takpa la , kbhai =/

#aku rindu dia gilagila , haha . nasib tak gila lagi , tapi separuh gila  :p

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja