You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
hello Thursday :)
Thursday, November 10, 2011 | 11/10/2011 04:48:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum .. hai , hello Thursday #topicharineh . sehad tak semua ? aku tak sehad , demam , kesian kan ? tak ? sila kesian sekarang ! tidak aku tampaq berpusing 360 darjah , haha . hampa duk buad pa tu , buad apa lagi tengah baca blog aku la kankan ? buleh tanya lagi . relek la , lawak ja ..
bytheway , hari neh aku tak p sekolah . banyak hari dah tak p sekolah sejak cuti raya hari tu . besok baru nak p #kalaurajin .
heyhey , tengok tak lagi pic bucuk aku tuh . ala , kat tepi blog aku tuh .. yang hensem plus comey tu #janganjeles ;D . tengok dah eh ? nak tau tak nama dia ? nama dia kan ? nama dia kan ? haha , nama dia Alif Asyri . cari ja dalam facebook , tapi jangan add nanti aku jeles , PAHAM ! haha , opss , garang pulak =)
sebelum aku letak tu , aku mintak izin dulu , baik tak ? haha . dia bagi aku letak , so aku letak ja .. hehe .
aku kan sebenarnya tak sabar nak tunggu tarikh neh 20-11-2011 , nak tau sebab apa ?
sebab , hari tu aku dan family nak p holiday , haha . and pada hari yang sama , bufday bucuk aku , nak tua dah bucuk aku tuh .. hehe . kbhai ;D

#maaf , entry kali neh gedik sikid . kalau tak suka , tak paksa untuk anda membaca nya . Thankyouu :)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja