You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
i'm Taken :D
Tuesday, November 8, 2011 | 11/08/2011 09:14:00 PM | 0 comments

Assalamualaikum . sehad tak ? dah makan ? kalau belum makan , p makan , kasi buncit perut hampa , haha .. macam raya hampa semua , seronok tak ? seronok macam raya puasa tak ? kalau bagi aku , hurm .. not bad la . seronok tu seronok , tapi tak seronok sebab tak dapat duit raya , dah la aku takdak duit . ceyh .. haha . #backtotopic
OhhMyGirl , kenapa tajuk aku macam tu eh ? gila tak sangka . aku dah diTaken kah ? apa pendapat hampahampa semua ? haha . takpa la , aku terus terang , aku memang diTaken la . oleh siapa tu , buleh tak nak dirahsiakan dulu , hehe .. sebab benda neh masih baru , maleh nak heboheboh lagi . haha , harap hampa paham noh .. apa apa pun , aku agak happy la .

#Thankyouu sayang sebab sudi terima kite =) , alahai Terjiwang pulak =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja