You've stuck in my blog♥ | ┬ástalker
The way I write
kenapa ?
Tuesday, November 29, 2011 | 11/29/2011 10:59:00 PM | 0 comments
Assalamualaikum .. apa khabar semua ? sehad sehad tak neh ? mesti la kan ? harap harap sehad sejahtera , haha . hurm by the way , i feel ..... hmm , sedih la , nak nangis buleh ? hmm .. ok ok dah menangis sampai tak larat nak nangis , ahaha , tacing gila aku neh , hehe .. sapa tak sedih wehh bila orang tipu kita , tambah tambah orang yang kita sayang kankan ? gila sedih kod , kita percaya dia , dia buta buta khianat kita punya kepercayaan .. perghh , sakit gila hati aku neh wehh .. hmm ..
awak .. kenapa awak kena buad semua neh kat kite ? awak tau kan kalau awak buad hati kite sakid ? :'( awak tau kan ? tapi ? kenapa awak buad jugak semua neh ? hati kite , betui betui sakid dan terluka awak tau . so sekarang puas hati awak kan ? dah berjaya buad hati kite sakid .. kite ingat bila awak Taken kite , kite ok ja dengan awak , tapi .. awak sanggup buad perangai macam neh kan ? sehari ke sehari awak makin nak tinggal kan kite , kat situ pun kite dah nampak yang awak tu dah tak nak peduli pasal kite . kalau terus terus macam neh , kite penad la . tunggu buah yang tak pernah nak gugur kan ? hmm . malam neh kite akan buad keputusan . lepas neh , awak jangan risau tau nak jaga hati perasaan kite , kite tak kan kacau awak dah :')

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja