You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
lawatan ^^
Tuesday, November 15, 2011 | 11/15/2011 08:38:00 PM | 2 comments
mulakan dengan Bismillahirahmanirahim dan Assalamualakum .. hai , tengok ayat aku tu , permulaan yang baru , haha .. takpa kan ? duk sengap sengap dan sambung baca , haha .. sorry la tak paksa pun . ;D hampa sehad tak neh ? sehad dak ? tak eh ? haiyoo , sendiri tanya sendiri jawab , haha .. aku kurang sehad sikit . tak pa la , tak penting pun aku sehad ka tak . janji hampa semua sehad noh ;) baik tak aku ? haha .. bytheway , aku dapat 3 hari cuti sekolah , ya maklum la , lepasan PMR la katakan . haha , cehh , tak la .. kami cuti sebab kan sekarang budak budak form 5 tengah SPM , sebab tu dapat cuti  , sampai khamis ja ..
neh neh , aku nak mulakan cerita aku neh .. tadi sekolah aku , ada buad lawatan p Bukit Bendera dekat Penang tu , tak kan taktau kod . memang best la p sana , tambah tambah p dengan membe membe kan ? dekat sana , membe membe aku pakat duk posing sakan la depa , bukan buleh ada kamre , keja nak posing ja . haha .. aku posing sikit sikit ja , tak banyak pun . hee ~
lepas p Bukit Bendera tu , kami p Gurney pulak .. p shopping shopping pulak . time baget tak dak la cikgu nak bawak shopping pun .. tapi aku tak shopping la , mahai kod barang kat sana . tak mampu aku , haha ..
tengah tengah jalan jalan kat sana , nak naik la escalator .. aku punya teruja tengok satu kedai tu sampai tersilap nek escalator . aku p nek escalator lawan arus yang turun punya . haha , malu kod .. aku tak perasan yang escalator tu lawan arus , aku ingat escalator tu nak naik atas , tengok tengok dari atas turun ke bawah .. dah naik dah , ya Allah . malu teramat la .. haha .. nasib time tu , tak ramai orang . membe membe aku yang gelak . haha .. lepas tu kami round round sat . pastu kami balik la , sampai sekolah dalam pukui 1 lebih kod . best la hari neh .. ok la penad cerita . bhoi . ;)

#aku Terharu sangat sebab depa gelak kat aku . err -.-

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja