You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
selamat hari raya Aidil Adha ;D
Saturday, November 5, 2011 | 11/05/2011 11:02:00 PM | 6 comments
assalamualaikum , hai hey hello :) . pejam celik pejam celik dah nak raya haji kan ? atau pun raya korban . bytheway , apa khabar semua , harapharap sehad hendak nya .. aku rasa raya haji tahun neh macam best ja , entah la tetiba rasa macam tu .. mesti hampa semua pun ada rasa macam tu kankankan ? aku menulis entry dengan , eh menulis pulak . menaip entry ney dengan agak bersemangat .. haha , kenapa aku bersemangat eh ? tau tak ? tau tak ? tak tau eh ? aku pun taktau sebenar benar nya .. haha .. ok la , aku cuma nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada hampahampa semua nah .. sapa nak aku korban dia ? bagitau cepad ? haha , kalau nak , hampa makan banyakbanyak bagi gemuk sikid , baru syok nak korban .. haha . bytheway . perasan tak blog aku dah lain .. perasan tak ? haha , header baru kod . header tu aku buad ok .. haha , dengan air tangan aku sendiri . aku dah pandai , yeahh ! :D sekarang pun aku tengah ontheway buad header lagi . syok la weh .. ok la , bhai bhai :)

#harap raya haji dapat duit raya .. and hari neh aku agak penad dan tak tak mood -.-

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja