You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
selamat hari tua , sayang =D
Sunday, November 20, 2011 | 11/20/2011 01:09:00 AM | 0 comments
Assalamualaikum , hello . hampa sehad ? sehad la kankan ? dah cuti sekolah neh , perancangan dengan family nak p holiday dekat mana ? ada tak yang p Korea ? kalau ada , nanti sampai kan salam aku kat ahli ahli 2PM dengan BEAST , haha .. actually , aku pun p juga holiday . start start cuti dah kalut p holiday , haha .. biasa la . aku p holiday dekat Langkawi , nak p tengok helang besar pulak . so bhai Penang , hello Langkawi , haha ..
pada tarikh yang sama aku p holiday , birthday bucuk aku .. alahai , tua sudah bucuk neh , haha ..



wahai , bucuk aku yang masham masham , selamat hari tua , haha .. tua sudah kankan ? harap  harap panjang umur dan dimurahkan rezeki . dan harap harap hubungan kita berkekalan eh ? kita nak pegi holiday kat Langkawi neh , nanti kita beli baanyakkk coklat kat bucuk eh , bagi bucuk gemuk gemuk , haha .. jangan marah tau , nanti cepad tua .. dah la tua , lagi tua nanti , hehe .

# entry neh aku taip petang sabtu . tak dan nak taip untuk besok sebab besok dah nak pegi . doa kan aku , selamat pegi dan selamat pulang eh ? =)

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja