You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
1st Contest by FK
Wednesday, December 28, 2011 | 12/28/2011 05:56:00 PM | 1 comments

Assalamualaikum . hai . macam biasa virus tag sedang menyerang semua blogger blogger . sejak sejak hujung tahun neh , ramai blogger rajin buat Contest la , Giveaway la macam macam , so macam biasa la , ada yang join pastu tag la blogger lain untuk join sekali . and hari neh aku kena tag dengan kak eyra :)

The Way I Wear Shalw <-- picit sini .

Syarat syarat nya :-

1. Wajib follow blog INI 
2. Buat entry tajuk " 1st Contest by FK" 
3. Tak payah nak amek pun banner ni. Anda just letakkn je gmbr anda memakai selendang.     
* lg bagus kalau korang pakai selendang yg berfesyen ala2 turban, hana tajima or soon. tp yg   simple pon xpe. jnji pkai shawl.    
* diberi kelonggaran pd sesiapa yg pkai tudung bawal gk. tp msti pemakaiannya ala2 shawl. 
4. Then tuliskan inspirasi pemakaian selendang tersebut dr siapa? :) 
5. Tag kn kpd rakan-rakan k. (min : sorang je) 
6. Then tinggalkan link entry anda di ruangan entry comments ini ok :)
Tarikh tutup : 10 Januari 2012

jom tengok hadiah nya pulak :
* 10 org pemenang akan dipilih. 
* hadiahnya ialah semestinya selendang!! 
* nk tgk hadiah, klik SINI ^^ 
so , aku nak pertarungkan gambar neh .



haha , serabut kan ? aku try cara pakai selendang neh dari seorang akak tu dari youtube . tapi aku tak tiru la 100% , yang selebihnya aku merepek merapu sendiri , lilit sendiri hingga jadi macam tu , hoho .
aku nak tag -- athirah 


Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja