You've stuck in my blog♥ |  stalker
The way I write
buntu -.-
Sunday, December 4, 2011 | 12/04/2011 06:53:00 PM | 4 comments

Assalamualaikum , hello dan selamat petang semua .. soalan yang wajib aku tanya kalau aku taip setiap entry .. apa khabar semua ? sehad tak ? sehad eh ? alhamdulillah , pandai jaga kesihatan kan ? sepanjang cuti sekolah neh , korang bercuti kat mana ? dah sampai belum korea ? paris ? london or australia ? ahaha . kalau sesiapa yang dah sampai sana , mesti untung kan . untung la mak ayah diorang kaya :) aku sendiri pun tak sampai sana lagi .. tak mampu , takpa aku dah pasang angan angan suatu hari nanti aku nak sampai sana juga :D  insya'allah , doa doa la nah :)
hmm , sekarang kan aku tengah buntu la .. buntu nak buad keputusan .. hmm , kan kat entry neh CLICK , aku ada story yang aku dan si dia dah tak dak papa kan ? so start hari tu , aku bangun kan balik semangat aku yang hampa serta terkilan neh , untuk terima kenyataan .. hari pertama aku try , memang failed sebab baru lagi , memang hati aku remuk macam kena langgar dengan lori pemusnah , perghh ! sakid tersangat wehh .. hati aku hampa teramad la gua cakap lu #ahaha , over -.- malam tu tak buleh tidur sebab terlalu pikir ja , sampai nangis nangis #kelemahan aku . bangun pagi mata bengkak .
then , hari kedua aku try . failed lagi wehh . aku pikir memang tak buleh dah .. malam tu aku cuba juga , then aku pasang niat , aku nak pagi esok aku bangun takmau pikir semua nehh .. hari ketiga , aku bangun pagi tu . i can la ... lepas tu aku tengok fon aku , tengok tengok ada msg dari si dia .. huhh . berr , kenapa dia cari aku balik . tak sampai seminggu dah cari balik .. serius aku cakap aku pening dengan perangai dia .. malam tu msg dengan si dia , si dia ajak kapel balik .. awak oi , ingat hati kite nehh apa . tak nak , buang , nak ,ambik . ingat baju ka ? herr . dia cakap still sayang aku , kalau sayang memang nak kena buad macam tuh ka .. so sekarang aku buntu nak terima atau tak ? aku sayang dia lagi , tapi ..... perangai dia yang buad aku benci dia , herr . kbhai <3

#choii , aku tak buleh pikir apa dah sebab terlalu buntu -.-

Older Post | Newer Post
Disclaimer
Assalamualaikum, me Siti. Hi Mr. and Mrs yg gorgeous. Dah masuk tu ringan-ringan la tangan tu mengFollow ehh? Thankyouu ♥ Jasa baik anda amat saya hargai. :D

Facebook


Ask me anything?♥


Let's talk




Credit
Re - edit by : Hidayah
Template by : Jaja